Lediga tjänster

Vill du arbeta på Stockholms Auktionsverk?

Onlineauktioner

Stockholms Auktionsverk söker en medarbetare till Utlämningen på Magasin 5, Frihamnen. Tillträde omgående.

Vi söker en driven och positiv person som alltid sätter kunden i fokus, är lösningsorienterad, strukturerad, noggrann, initiativtagande, klarar fysiskt arbete, är stresstålig och van vid självständigt arbete. Du kommer att arbeta i en dynamisk miljö där besluten fattas snabbt och där alla hjälper varandra. Arbetsuppgifterna består i huvudsak av att vara tillgänglig för kund på plats, per mail och i telefon, kassahantering, föremålsutlämning till kunder och transportfirmor, bygga visningar, vara behjälplig vid transport av föremål till och från kund samt packning av postförsändelser.

Yrkesmässig kompetens:

Erfarenhet av kundservice.

Körkort B.

Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska. Fler språk är meriterande.

Tjänsten är tillsvidare på heltid. Helgarbete ingår. Stockholms Auktionsverk ser mångfald som en resurs och uppmanar alla, oavsett kön, ålder, religion och etnisk tillhörighet, att söka anställning hos oss.

Din ansökan, inkluderat ett fullständigt CV, skickar du till

christopher.larsson@auktionsverket.se.

Intervjuer sker löpande.

AB Stockholms Auktionsverk söker Key Account Manager till Slakthusgatan 22

 

Som Key Account Manager hos AB Stockholms Auktionsverk blir ditt ansvar att ensam och tillsammans med dina kollegor driva B2B-försäljning och hitta nya spännande samarbeten. Du kommer att utgå från vår filial på Slakthusgatan 22 vid Globen.

Du kommer att tillhöra vår värderingsavdelning och blir ett av AB Stockholms Auktionsverks ansikten utåt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och tror att du är en ansvarsfull person med positiv grundinställning och massor av energi som trivs i en miljö med högt tempo. Du har en förmåga att tänka utanför boxen och se möjligheter där andra ser problem. Ditt personliga mål är att alltid leverera en exceptionell kundservice och du är en driven, engagerad och utåtriktad lagspelare som förstår vikten av ett gott samarbete med såväl kollegor som med våra samarbetspartners.

 

Arbetsuppgifter:
Som medarbetare på vår värderingsavdelning kommer du att jobba i ett litet men tätt sammansvetsat team med högt i tak där vi dagligen hjälps åt för att leverera den bästa kundservicen. Arbetet består i huvudsak av aktivt uppsökande försäljning på nya och gamla marknader. Du förväntas bearbeta stora kunder med syfte att skapa och bibehålla ett stabilt inflöde av föremål för försäljning på våra dagliga onlineauktioner. Du förväntas även arrangera aktiviteter tillsammans med lämpliga samarbetspartners för att öka AB Stockholms Auktionsverks synlighet mot strategiska mål.

 

Önskvärda kvalifikationer:
Du har minst 3 års dokumenterad erfarenhet av försäljning mot företag och större organisationer samt ett sinne för att göra bra affärer. Har du ett stort nätverk inom design, inredning eller antikt är detta meriterande, likaså erfarenhet av arbete med exempelvis designmöbler, konst eller smycken. Du är van att arbeta självständigt och lägga upp ditt eget arbete utifrån verksamhetens behov. Kontaktskapande kommer naturligt för dig och du har erfarenhet och verktyg till att underhålla goda långsiktiga relationer. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Du har körkort med lägst behörighet B.


Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid där helgarbete kan förekomma. Stockholms Auktionsverk ser mångfald som en resurs och uppmanar alla, oavsett kön, ålder, religion och etnisk tillhörighet att söka anställning hos oss. Stockholms Auktionsverk har kollektivavtal med Unionen.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Tomas Lidén, 0739-888 909. Vi intervjuar löpande. Ansökan skickas till ansokan.globen@auktionsverket.se senast 16/9 2018, ange KAM i ämnesraden. Observera att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.